Encara queden places disponibles per a apuntar-se al primer curs del programa de la Nau Gran de Sagunt, un itinerari formatiu dirigit a persones majors de 50 anys que està impulsat per la Universitat de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt.
El curs es dividix en dos quadrimestres i les classes s'impartiran al Centre Cultural Mario Monreal els dimarts i els dijous en un horari de 16 a 19 hores. Cal esmentar que el preu de la matrÃcula és de 205 euros. Les persones interessades a inscriure's en este itinerari formatiu han d'accedir a l'apartat de la Nau Gran de Sagunt de la Universitat de València i seguir unes senzilles instruccions.
Les assignatures del primer quadrimestre (del 29 de setembre al 19 de desembre) són 'Prehistoria, arqueologÃa e historia antigua' i 'El mundo grecolatino: literatura, transmisión y pervivencia'. Pel que respecta al segon quadrimestre, les assignatures seran: 'De Arse a Saguntum' i 'Mitos y magia en la antigüedad clásica'.
El programa, que va iniciar la seua marxa a Sagunt en 2023, s'ha consolidat en pocs anys com una proposta cultural i acadèmica de referència per a persones adultes interessades a ampliar coneixements entorn de l'Arqueologia, Història i Patrimoni del Mediterrani, amb especial atenció a la ciutat de Sagunt.
La Nau Gran oferix un itinerari de tres cursos acadèmics en els quals es combinen sessions docents amb activitats complementà ries com a exposicions, conferències, jornades monogrà fiques i excursions. Enguany, a més, serà especialment significatiu, ja que la primera promoció del programa a Sagunt completarà el seu tercer curs i rebrà el corresponent certificat acreditatiu.