Les entrades per al concert de
La Fúmiga
, un dels grans plats forts musicals de la pròxima edició de la
Fira d'Agost de XÃ tiva
, s'han posat a la venda este divendres a les 12:00 h i han tingut una resposta immediata per part del públic.
En només una hora, s'han venut més de
2.300 entrades
, el que representa més del
30%
de l'aforament inicial de
6.000 places
, confirmant la gran expectació que genera el directe del grup d'Alzira dins la programació musical de la Fira.
L'obertura de la venda es va anunciar ahir, i des del primer moment la demanda ha sigut molt elevada. El concert comptarà també amb les actuacions de
Naina
i
Romà ntic Dimoni
, dos artistes que estan guanyant molta presència en l'escena musical actual, i que acompanyaran al grup en esta cita musical.
Davant este ritme de venda, l'organització no descarta
ampliar
l'aforament si s'esgoten totes les entrades, amb l'objectiu de donar resposta a la forta demanda.
"L'Últim Abraç": la gira de comiat de La Fúmiga
El concert de Xà tiva forma part de "L'Últim Abraç", la gira amb la qual La Fúmiga s'acomiada dels escenaris després d'haver-se consolidat com una de les propostes musicals més destacades de la música festiva valenciana.
El grup, conegut per fusionar pop, música de banda i sons mediterranis, ha connectat amb tot tipus de públic grà cies a un directe energètic i festiu que ha omplit recintes arreu del territori. Esta gira està reunint milers de persones en cada parada, convertint cada actuació en una celebració emotiva i especial dins del seu recorregut final.