Un total de 24.000 euros han sigut destinats a la partida pressupostà ria d'esta iniciativa de la Regidoria de Benestar Social per assegurar l'alimentació als xiquets i les xiquetes de les famÃlies més vulnerables de la localitat
Enguany, la campanya ha inclòs com a novetats importants per una banda que, per primera vegada, també van a poder beneficiar-se els menuts que tenen la beca B, i en segon lloc, estes ajudes han sigut dotades amb un carà cter social, establint un barem sobre els ingressos de les famÃlies amb l'objectiu de beneficiar exclusivament a les famÃlies amb menys recursos.
AixÃ, cada xiquet o xiqueta rebrà xecs per valor de 200 euros que només podran canviar, únicament i exclusivament, per productes de primera necessitat: carn, peix, congelats, fruita i verdura, al supermercat MasyMas.
El regidor de l'à rea coordinadora d'estes ajudes, Carles Silla, manifesta al respecte que, «L'Ajuntament, novament, prioritza les polÃtiques socials que van dirigides a les persones que tenen menys recursos. D'esta manera, no només es beneficia el menut o la menuda, sino també, tota la famÃlia».
A més, continua, «estes ajudes pretenen alliberar durant els mesos d'estiu el cost de la compra d'aliments, ja que els menjadors escolars estan tancats. Des del departament de Serveis Socials ja s'està treballant per augmentar, de cara al pressupost de 2025, la quantia econòmica d'este programa».