Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
El CEIP Mare de Déu del Patrocini participa en una videoconferència amb una base militar i científica d'Illa Decepció
0
REDACCIÓ - 30/01/2025
La videoconferència amb la base a l"Antàrtida. EPDA
L'alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària del CEIP Mare de Déu del Patrocini de Foios ha trencat fronteres per a descobrir projectes pedagògics molt interessants que es desenvolupen en la major reserva natural del planeta: l'Antàrtida.
En concret, des de la Casa de Cultura, els i les estudiants del centre han participat en una videoconferència, este dilluns, amb la Base Gabriel de Castella en Illa Decepció, per a conéixer els projectes pedagògics que desenvolupa aquesta base militar i científica a l'Antàrtida, clau per a la cooperació i integració del camp científic i universitari d'Espanya en el continent.
El regidor d'Educació i Infància de Foios, Juanjo Civera, ha explicat que “ha sigut una trobada molt interessant i il·lusionant per als xiquets i xiquetes, que han pogut descobrir de primera mà aquestes investigacions i plantejar preguntes a l’equip”.