Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Canals acull la taura redona «Joc net al futbol» per a reivindicar els valors en l'esport
El Centre Cultural Calixte III acollirà la taula redona "Joc net al futbol" organitzada per l'Ajuntament de Canals i la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana
0
REDACCIÓ - 31/10/2025
Cartell de la xarrada / EPDA
Representants de clubs de La Costera i les comarques veïnes, àrbitres i aficionats al món del futbol es donaran cita a Canals el 12 de novembre per a assistir a una jornada de reflexió i posada en comú d'idees sobre el futur de l'esport.
Els quatre ponents seran el president del Comité Tècnic d’Àrbitres, José Enguix; el responsable d’Integritat de la FFCV, José Gómez; el president del Comité d’Entrenadors, Rubén Mora, i el tècnic de Formació de la FFCV, Vicente Lizondo. Tots ells abordaran la incidència de les distintes violències en el dia a dia del nostre futbol, des d'amateur a professional, des dels més menuts als més grans.
Una conferència que reivindica la importància dels valors en l'esport, de servir com a bon exemple als xiquets i les xiquetes que se n'inicien i d'educar amb l'objectiu d'erradicar actituds violentes o irrespectuoses.
Serà a les 19.00 hores i l'entrada serà lliure per a tothom.