Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
El Festival Olocau d'Orella ja té data per a la seua quarta edició
El municipi del Camp de Túria tornarà a acollir un ampli programa d'esdeveniments dedicats a les arts escèniques
0
REDACCIÓ - 06/02/2026
Festival Olocau d"Orella en l"edició de 2025./EPDA
Els carrers d'Olocau seran de nou l'escenari dels millors espectacles d'arts escèniques amb la celebració, els dies 8 i 9 de maig, de l'IV Festival ‘Olocau d’Orella’. Este esdeveniment ―organitzat per l'Ajuntament i la seua Regidoria d'Educació, Cultura i Joventut amb la plataforma El Sitio de las Palabras, i dirigit per Jesús Ge i Mar Benegas― tornarà després de l'èxit de les seues anteriors edicions amb un conjunt d'actuacions que presentarà propostes per a totes les edats.
Actualment, el programa s'està ultimant, però, una vegada més, oferirà la combinació de diversió, creativitat, proximitat amb el públic i posada en valor del patrimoni de la localitat que fan única a esta cita. Un festival per a gaudir de la cultura en directe, en família o amb amics, i en un ambient immillorable.
Així doncs, en les pròximes setmanes, s'oferirà més informació al respecte. No obstant això, aquelles persones que desitgen participar-hi com a voluntaris/àries ja poden inscriure's a través de l'adreça de correu electrònic [email protected].