Operació Fred en Alzira per a persones sense llarLa vicepresidència segona i conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Vivenda de la Generalitat Valenciana ha enviat la documentació del Protocol de l’Operació Fred 2023/2024, on s’estableixen les intervencions a realitzar amb les persones sense llar en la Comunitat Valenciana en moments on les condicions meteorològiques són adverses.
La tasca de l’Ajuntament és establir espais d'allotjament alternatiu puntuals i dur a terme les actuacions oportunes per a atendre a les persones sense llar considerant la seua especial vulnerabilitat i vetlant perquè totes les persones tinguen cobertes les seues necessitats bà siques.
D’esta manera, des de la Regidoria de Serveis Socials, Igualtat, PolÃtiques Inclusives i Habitatge s’està coordinant el protocol en l’à mbit municipal. Es compta amb la implicació de la Policia Local i la col·laboració de Creu Roja d’Alzira.
La primera decisió és habilitar un punt de pernoctació per a transeünts que estarà ubicat al carrer Salineries, 2- baix. Este punt estarà disponible en els perÃodes que el protocol estiga activat.
AixÃ, segons la documentació esmentada, en el moment de recepció de l’avÃs especial d’alerta per baixes temperatures emés pel Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat, s’activaran els dispositius locals, que permeten l’acolliment a les persones en situació de sense llar on puguen rebre elements d’abric, alimentació, allotjament i acompanyament social.
Comparte la noticia
CategorÃas de la noticia