Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
La Pobla de Farnals rep una subvenció de 6.500 euros per impulsar el turisme
Esta quantitat s'enmarca dins de la convocatòria de la Diputació de València
0
REDACCIÓ - 15/01/2026
Un dels recursos turístics de La Pobla. EPDA
La Diputació de València ha concedit a l’Ajuntament de La Pobla de Farnals una subvenció de 6.500 euros dins de la convocatòria Impulsem Turisme 2025, dirigida a donar suport a accions de promoció d’ajuntaments i entitats locals menors.
Aquesta ajuda ha permés dur a terme diverses actuacions orientades a reforçar la competitivitat del destí, millorar la promoció i la comunicació turística, consolidar productes turístics estratègics i fomentar una major sensibilització tant del visitant com de la població resident.
Amb aquestes iniciatives, l’Ajuntament de La Pobla de Farnals contribueix al posicionament del municipi com a destinació turística de qualitat, amb un valor diferencial dins de la província de València, en línia amb els objectius de la convocatòria provincial.