La Regidoria de Comerç i ACCO celebren el Dia Mundial del Comerç, amb un sorteig de 10 premis/ EPDALa Regidoria de Comerç, Mercats i Consum, que dirigix Teresa Tur, amb la col·laboració de l'Associació de Comerciants d'Oliva (ACCO), inicia hui una campanya amb motiu del Dia Mundial del Comerç, que se celebra el pròxim 25 d'octubre.
La campanya pretén promoure el comerç de proximitat i sostenible, i posarà a l'abast un sorteig de 10 premis, de 50 €ur-ACCOs, per tal de premiar les compres realitzades des de hui dilluns i fins al 8 de novembre en els comerços associats.
La iniciativa pretén destacar el paper clau del comerç local per a la comunitat i la importància de donar suport als establiments de proximitat com a motor de l'economia local i d'un consum més sostenible.
La campanya té com a objectiu fomentar les compres en els comerços associats, oferint l'oportunitat de guanyar un dels 10 premis de 50 €ur-ACCOs. Es fa un especial èmfasi en la qualitat, la proximitat i la sostenibilitat que definixen el comerç local.
David Moratal, president d'ACCO: "El nostre comerç local és una part fonamental del teixit econòmic i social d'Oliva. Apostar per ell és apostar per la nostra comunitat, pel futur i per la sostenibilitat. Aquesta campanya és una crida a reconéixer el gran valor que tenen els nostres comerciants en el dia a dia de la ciutat."
Teresa Tur, regidora de Comerç, Mercats i Consum de l'Ajuntament d'Oliva: "Anime a tots els veïns i veïnes d'Oliva a aprofitar aquesta iniciativa, que només pretén premiar el consum en els establiments locals com una forma d'invertir en el nostre poble i en un comerç sostenible i de qualitat. Perquè cada compra al xicotet comerç és un somriure, pels nostres veïns, pel nostre poble, tots amb el comerç d'Oliva!"
Comparte la noticia
Categorías de la noticia