Liliana Arias guanya la II edició del concurs de Microrelats en Valencià de Compromís Sagunt. / EPDALiliana Arias guanya la II edició del concurs de Microrelats en Valencià de Compromís Sagunt. El partit valencianista celebra per segon any consecutiu el Dia de la lectura en veu alta i en valencià, amb el seu certamen de microrelats de temàtica social i reivindicativa.
En l’edició d’enguany, el jurat format pels docents de valencià, Olga Gargallo i Quico Fernández, i l’escriptor saguntí Josep Francesc Gómez, ha atorgat el primer premi a Liliana Arias, amb el seu relat “El record del pa”. Com ha destacat Maria Josep Soriano, coordinadora del grup de dinamització de Compromís: “La gran sorpresa ha sigut que la guanyadora és Liliana Arias, dona colombiana, escriptora de llibres que inspiren, sobretot a dones. Liliana és alumna de “Fem rogle”, una altra iniciativa de Compromís Sagunt, on persones majoritàriament migrants, estan aprenent valencià”.
“El seu microrelat “El record del pa”, està basat en el relat que una iaia saguntina li va contar de la seua infantesa. Felicitem a Liliana i a totes les persones que tenen una actitud tan positiva cap a la nostra llengua, el valencià”, continua Soriano.
“A Compromís estem molt contents amb la rebuda que ha tingut este concurs, on posem en valor la nostra llengua d’una manera reivindicativa. La qualitat dels microrelats ha sigut molt alta i de segur l’any que ve continuarem veient com augmenta la quantitat d’obres que hi participen”, conclou Maria Josep Soriano.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia