Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Maria del Mar Bonet encapçala el cartell de la primera edició del Festival Veles e Vents de Montcada
Les actuacions tindran lloc al Centre Cultural Blasco Ibáñez el divendres 5 de juliol i el diumenge 7
0
REDACCIÓ - 12/06/2024
La regidora de Cultura, Anna Gascó, presenta el cartell. EPDA
L'Ajuntament de Montcada ha presentat el cartell del Festival Veles e Vents Montcada, una nova aposta cultural i musical que tindrà lloc el primer cap de setmana de juliol, en què destaquen noms com el de la cantant mallorquina Maria de la Mar Bonet.
El Festival Veles e Vents, impulsat per la Regidoria de Cultura, ha programat les actuacions de Maria del Mar Bonet acompanyada del músic i cantautor valencià Borja Penalba, per al divendres 5 de juliol, i del músic gallec Abraham Cupeiro i Maspercusión el diumenge 7 de juliol.
“Amb aquest festival volem promoure a Montcada la nostra cultura, la nostra música i la nostra llengua, per això és significatiu el nom que li hem posat i que està tret d’un poema del gran poeta valencià Ausiàs March. Així, és un luxe comptar amb figures referents de la cançó d’arrel de la talla de Maria de la Mar Bonet o Borja Penalba i també d’altres terres com el músic gallec Abraham Cupeiro”, explica la regidora de Cultura, Anna Gascó, i afig que “estem molt il·lusionats amb esta primera edició del Veles e Vents, esperem poder repetir-lo any rere any i treballarem perquè arribe a ser un referent entre els festivals de la nostra comarca i del nostre país”.
El Centre Cultural Blasco Ibáñez de Montcada acollirà el festival que arrancarà a les 22 hores el divendres i continuarà a les 20 hores el diumenge, amb entrada gratuïta els dos dies.