Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Picassent recorda amb emoció i dignitat a les víctimes de la dana
Una concentració a la plaça de l'Ajuntament recorda el tràgic succés en un parlament on l'alcaldessa apel·la a la dignitat, unió i solidaritat com a poble
0
REDACCIÓ - 29/10/2025
Concentració en Picassent en record de les 229 víctimes de la dana./EPDA
La plaça del municipi ha acollit moments de memòria i emoció cap a les víctimes, 229, de la devastadora dana sofrida ara ja just un any.
A la 1 de la vesprada s’ha programat per part de l’Ajuntament una concentració que han acudit més de 300 persones per recordar les víctimes i familiars d’un succés que va colpejar molt durament a la comarca.
L’alcaldessa del municipi, Conxa García, ha transmès unes breus paraules a les persones congregades, per agrair, el poble de Picassent “que en el pitjor moment de la tragèdia haja estat per ajudar i solidaritzar-se amb el nostre entorn i per descomptat amb els pobles veïns”, ha manifestat la primera edil, que ha presidit l’acte acompanyada per membres de la corporació municipal.
En les seues paraules, l’alcaldessa ha reivindicat un futur “de plena normalitat per viure amb la tranquil·litat i dignitat que mereixem com a societat”.