Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Quartell viurà el 28 de març un dia per a jugar sense parar
El municipi prepara una jornada gratuïta per a totes les edats amb autors convidats, tallers, sortejos i activitats lúdiques
0
B. PEDRÓS - 26/03/2026
Xiquets i xiquetes juguen a Quartell. / EPDA
El pròxim dissabte 28 de març, Quartell es transformarà en un gran espai lúdic obert a tots els públics amb la celebració de la 3a Trobada Enjogassats de jocs de taula. Una cita que promet molt més que entreteniment: una experiència compartida per a famílies, amistats i aficionats al món del joc.
La jornada convida tant veïns com visitants de la comarca a redescobrir el plaer de jugar. Estarà organitzada per l’associació cultural Enjogassats. Des de les 11 del matí fins a les 20 hores —amb pausa al migdia—, l’Espai Anna Lluch acollirà una àmplia selecció de jocs per a totes les edats: des de propostes infantils fins a títols més estratègics pensats per a públic adult.
Un dels grans atractius d’esta edició serà la presència de creadors que compartiran taula amb els assistents. María Blasco i Enrique Blasco presentaran el seu nou projecte, Spring, mentre que Andrés Tendero donarà a conéixer Jordi & Oslo. A més, el jove il·lustrador de Faura Pepe Gasó, responsable del cartell de l’esdeveniment, oferirà un taller de dibuix obert als participants.
Amb un esperit participatiu, la trobada llança una proposta original: animar els assistents a portar aquells jocs que han quedat oblidats a casa. Tant si falta algú que els explique com si mai s’han arribat a entendre les instruccions, els membres d’Enjogassats estaran allí per donar-los una nova oportunitat sobre la taula.
L’activitat serà totalment gratuïta i inclourà sortejos de jocs entre els assistents, un berenar col·lectiu i diverses sorpreses al llarg del dia. Una combinació pensada per fomentar la convivència i recuperar el valor del joc com a eina social.