Recollida del reconeixement. / EPDATavernes de la Valldigna ha rebut un reconeixement en l’acte del 525 aniversari de la Universitat de València. Una distinció que mostra l'agraïment del centre universitari amb la ciutat per l'“estreta relació de col·laboració” de la localitat amb la universitat. D’eixa manera, Tavernes de la Valldigna va ser ahir una de les ciutats distingides, junt amb altres organismes, institucions i administracions, en la cerimònia d’aniversari de la Universitat de València que es va celebrar en el Paranimf de l’edifici històric del Centre Cultural La Nau.
L’alcaldessa Lara Romero va recollir el reconeixement de mans de la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre, en un acte presidit també per la ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant. Una cita a la qual també va assistir la regidora d’Educació, Encar Mifsud. Un acte que a més va servir per a saludar a veïns i veïnes de Tavernes que formen part del Consell de Direcció de la Universitat de València, com és el cas del Gerent, Juanvi Climent, i la vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, Ángeles Solanes.
Cal destacar, que Tavernes de la Valldigna va estar molt present en este acte tant per les paraules de la rectora Mavi Mestre, com pel detall commemoratiu de l’aniversari que la Universitat de València va entregar a les entitats distingides. Es tracta d’una escultura de Lluís Vives obra de l’artista valler Jesús Martín-Lorente ‘Xule’.
Record a les víctimes de la Guerra Civil
En acabar esta cita, l’alcaldessa Lara Romero i la regidora de Memòria Històrica, Encar Mifsud, també van assistir a l’acte organitzat per la Universitat de València que, coincidint amb el 14 d’abril, es va celebrar de reparació de les víctimes de la Guerra Civil a personal docent, entre ells a Juan Bautista Peset Aleixandre, qui va ser rector d’esta universitat, així com a 21 persones més.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia