Cartell de la Fira i Festes de Sant Miquel 2025 de Llíria. /EPDALa Fira “A mos redó” servirà per a inaugurar la Fira i Festes de Sant Miquel 2025. Els principals actes de la programació de les celebracions patronals de Llíria es desenvoluparan del 18 al 30 de setembre, encara que en la primera setmana d'octubre encara es realitzaran algunes activitats.
El programa comptarà amb l'actuació estel•lar del conegut grup Efecto Pasillo. El concert, d'entrada lliure, serà el dissabte 27 de setembre a les 23.00 hores en la plaça Major. A més, s'acompanyarà amb una oferta d'espectacles que inclou la funció familiar “La Fiesta de Mickey, el Musical” (21 setembre); la representació teatral a benefici de la Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de Llíria, “El agua de Valencia” (23 setembre); “Eurosinfónico Band Concert” amb la All Star Big Band (24 setembre); “Mágicos Ochenta” (25 setembre); i la gran nit de remember amb DJ José Coll (26 setembre).
Agrupacions locals
La regidora de Festes, Mª José Llopis, ha assenyalat que “hem preparat una programació molt variada, per a tots els públics, en la qual a més, com sempre, tindran un gran protagonisme la nostra societats musicals com a Ciutat Creativa de la UNESCO”.
En este sentit, la Unió Musical i la Banda Primitiva oferiran el tradicional Concert de les Bandes el dissabte 20 de setembre en la plaça Major, una oportunitat única per a vore en directe sobre un mateix escenari a les dos prestigioses bandes de la localitat. En esta edició s'homenatjarà la directora valenciana Beatriz Fernández Aucejo.
Igualment, actuaran en les festes l'Orquestra de Plectre “El Micalet” (20 setembre), la Banda UDP Llíria-Camp de Túria-Serrans (21 setembre), l'Agrupació Musical Edetana “Vicente Giménez” (21 setembre), i el Grup de Danses i Rondalla “El Tossal” (22 setembre). De la mateixa manera, en la vespra de Sant Miquel, el 28 de setembre, la Unió Musical oferirà un concert molt especial acompanyada pels solistes David Pastor i Javier Eguillor.
D'altra banda, les celebracions inclouen també, entre altres actes, l'exposició “Casanovas: una vida de pel•lícula”, dedicada a este destacat músic, compositor i director, que es podrà visitar en Ca la Vila del 19 de setembre al 5 d'octubre, o la reobertura del Museu Arqueològic de Llíria (24 setembre) després de les obres d'adequació de les instal•lacions.
Actes religiosos
Els actes religiosos, organitzats per la Germandat de Sant Miquel, marcaran la recta final de les festes, amb la popular i multitudinària “Baixà” de Sant Miquel (28 setembre) i la solemne processó inteparroquial en el dia de la festivitat del patró de Llíria (29 setembre).
Fira d'atraccions
Un altre dels atractius de les celebracions patronals de la localitat edetana és la fira d'atraccions, que se situa en el barri de Mura,. Els dies 17, 24 i 30 es podrà visitar amb preus reduïts. A més, el 18 i el 25, entre les 17.30 i les 19.00 hores, estarà adaptada a xiquets i xiquetes amb trastorn de l'espectre autista (TEA), ja que les atraccions estaran sense llum i so.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia