Anna Gómez Igual, reconeguda ex-jugadora de bà squet professional, es complau a anunciar l'organització del TEAMWORK 3X3 CUP. Aquest emocionant esdeveniment esportiu té com a objectiu fomentar l'esperit d'equip i la col·laboració entre empreses a través de la competició saludable i divertida.
Aquest esdeveniment esportiu es durà a terme durant el matà del 10 de juny en el Resort Mas Camarena. Equips de diferents empreses de la regió tindran l'oportunitat de participar i mostrar les seues habilitats a l'esport, mentre posen en prà ctica valors fonamentals com el treball en equip, la comunicació i la cooperació.
El bà squet 3x3, una variant del bà squet tradicional, ha guanyat popularitat a tot el món a causa del seu ritme accelerat i la seua capacitat per a involucrar a tots els jugadors en el joc. En aquest format de joc destaca la importà ncia de la coordinació, l'estratègia i la confiança mútua.
El torneig serà mixt, ja que també cerca promoure la inclusió i la igualtat de gènere en l'esport i en l'à mbit empresarial. En permetre que homes i dones competisquen junts en els equips, es fomenta la diversitat i es brinda l'oportunitat d'aprendre i créixer en un entorn inclusiu.
Anna Gómez va esmentar: "Com a esportista professional, he experimentat de primera mà el poder del treball en equip i la importà ncia de desenvolupar habilitats de col·laboració. Amb aquest torneig, esperem promoure aqueixos valors entre les empreses i ajudar a construir relacions sòlides i productives en l'entorn laboral".
Les inscripcions per al TEAMWORK 3X3 CUPja estan obertes, i es convida a totes les empreses interessades a formar els seus equips i participar en aquest esdeveniment únic. Per a obtenir més informació i registrar-se, poden consultar en el correu electrònic info@annagomez.es