Taller d?Ocupació Parcs Periurbans de Gandia. / EPDAEl alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, acompanyat per la regidora delegada d’Economia, Empresa i Ocupació, Elena Moncho, ha visitat esta setmana les instal·lacions d’Urbalab, on ha començat una nova edició del Taller d’Ocupació Parcs Periurbans de Gandia: Barri Marítim II.
Esta iniciativa compta amb un pressupost proper als 850.000 euros procedents de Labora - Servici Valencià d'Ocupació i Formació i d’una aportació municipal de 15.000 euros.
El taller té com a objectiu millorar l’ocupabilitat de persones desocupades a través de la realització d’obres i serveis d’interès general i social. Durant un any, 30 participants es formaran i treballaran en tres especialitats: albañileria, jardineria i gestió administrativa, en un programa mixt d’ocupació.
Prieto ha donat la benvinguda als participants i els ha agraït la feina que realitzaran als pròxims mesos, amb intervencions en diverses zones verdes de la ciutat, com els centres de salut del Grau, el Centre Social Marcel·lí Pérez, el nou Centre Social Kentucky, l’Alqueria del Gall, el Parc de la Plaça Mediterrània, el Parc de les Vies, i els parcs dels carrers Eivissa i Ribera Baixa, així com les zones enjardinades del Passeig Marítim i Marenys de Rafalcaid.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia