Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Manises impulsa la renovació integral de la plaça del Cor de Jesús
La reurbanització finalitzarà d'ací a sis mesos mab un pressupost de més de 650.000 euros
0
REDACCIÓ - 21/01/2026
Els treballs de renovació integral de la plaça del Cor de Jesús de Manises. EPDA
La plaça Cor de Jesús de Manises es convertirà en un espai públic de qualitat, adaptat a la normativa vigent i a les necessitats actuals de la ciutadania. L'Ajuntament impulsa la seua reurbanització amb un pressupost de 659.828 euros que permetrà millorar tant la funcionalitat com la convivència en aquest espai a l’aire lliure. El termini d’execució de les obres és aproximadament de sis mesos.
El regidor d’Urbanisme a l’Ajuntament de Manises, Guillermo Martinez, ha explicat que“La reurbanització de la plaça Cor de Jesús respon a la voluntat del consistori d’adaptar els espais públics a les noves necessitats de la ciutadania. Les obres faran la plaça més accessible, més verda i pensada per a l’ús quotidià de veïns i veïnes de totes les edats, prioritzant la mobilitat a peu, i l’eliminació de barreres arquitectòniques”.
El projecte contempla el repavimentat de tota la plaça, intervenció en la zona central i zona de l’escenari, mantenint part de l’arbrat i la vegetació de la part (est) de la plaça. S'eliminarà la font actual i es configura un espai obert.
Amb aquestes obres desapareix l’afinament parcial de la plaça, creant un espai de plataforma única sense desnivells, fet que permetrà una millor adaptació per a la celebració d’actes i activitats. A més, es construirà una pèrgola, que proporcionarà ombratge a part de l’espai, servint també per a albergar públic i altres activitats.