Picassent Primeres propostes solidàries per ajudar els damnificats de La Palma.La iniciativa ciutadana «Picassent t'ajuda» continua amb la seua tasca solidària per mobilitzar la ciutadania amb l'objectiu de presentar i portar a terme propostes i iniciatives per ajudar els damnificats de l'illa canària de La Palma a causa de l'erupció del volcà «Cumbre vieja».
Per este motiu, esta setmana ha tingut lloc una reunió, coordinada per la Regidoria de Participació ciutadana, i on les associacions i col·lectius locals han estat els vertaders protagonistes. En este primer encontre, el regidor de l'àrea, Salvador Morató, ha sigut l'encarregat de presentar la jornada on cadascú ha presentat les seues idees mitjançant una posada en comú.
Totes les propostes i accions s'emmarcaran dins de la iniciativa municipal «Picassent t'Ajuda», la iniciativa que nàixer durant el temps de la pandèmia de la Covid19 i que ara continua el seu camí cap a La Palma.
La pròxima sessió tindrà lloc dimecres, 13 d'octubre a les 19 hores a la Casa de Cultura.
Salvador Morató, regidor de l'àrea, va agrair la presència de totes les persones presents i convidant a l'hora a tota aquella persona que vulga aportar el seu granet d'arena en esta causa social, «Hem d'estar al costat de les persones que més ho necessiten. Per això, des de l'Ajuntament, volem contribuir a donar-li continuïtat a esta iniciativa per mobilitzar el poble i ajudar en tot allò que puguem a les persones que ho han perdut tot a causa de l'erupció del volcà».
Comparte la noticia
Categorías de la noticia